Diagnosticare calculatoare si periferice

Aflati cum puteti obtine reduceri de preturi!

Aflati care este oferta!

Prima etapa, obligatorie, in remedierea unei probleme, o reprezinta identificarea cauzei care a dus la aparitia problemei.

Orice interventie incepe cu diagnosticarea echipamentelor. Diagnosticarea calculatoarelor si a echipamentelor conectate presupune verificarea acestora (a tuturor componentelor unui PC, Laptop sau Server, precum si a tuturor dispozitivelor conectate) pentru a determina cauza care a dus la nefunctionarea sau functionarea defectuoasa.

Diagnosticarea presupune, in functie de defectul reclamat, doua etape:

  • Diagnosticare hardware
  • Diagnosticare software


Diagnosticarea hardware presupune desfacerea echipamentului (acolo unde este posibil) si inspectia vizuala si tehnica. Exceptie fac cauzele vizibile care nu mai necesita interventia in echipament (intrerupere alimentare cu energie electrica, echipamente neconectate, cabluri montate gresit etc).

Diagnosticarea software consta in identificarea problemei la nivelul sistemului de operare sau a aplicatiilor instalate.

Chiar daca s-a identificat o cauza elementara si aceasta a fost eliminata, va recomandam totusi sa acceptati realizarea unei diagnoze complete a echipamentului, pentru a identifica si alte posibile surse de probleme, ascunse la prima vedere, ce pot avea efecte nedorite in timp.

In cazul in care echipamentul se afla in garantie si are un sigiliu aplicat, in principiu diagnosticarea nu se va putea realiza. Vom face doar o estimare a cauzei posibile si vom furniza clientului una sau mai multe solutii care implica in general firma producatoare a echipamentului (de obicei trimiterea echipamentului in service-ul producatorului). Totusi, la insistenta si cu asumarea raspunderii clientului (care va fi informat asupra consecintelor - pierderea garantiei), putem realiza interventia si in acest caz special.

Etapa de diagnosticare a unui calculator furnizeaza informatii despre echipamentul sau componentele gasite nefunctionale sau cu o functionare incorecta. Urmatoarea etapa o reprezinta eliminarea propriu-zisa a defectului ce se poate realiza, in functie de solutia pe care v-o furnizam, prin Achizitionarea unei noi componente sau Repararea calculatorului sau a componentelor. Acestea sunt servicii optionale ce pot fi efectuate la cererea clientului, acolo unde situatia permite, conform ofertei noastre de Upgrade si reparatii componente.

NU UITATI: Diagnosticarea unui calculator are ca scop depistarea unor alte defecte ascunse la prima vedere iar trecerea peste aceasta etapa poate avea rezultate negative in incercarea de a repara un calculator.

Tags:

 
0722.570.488
Yahoo ID: itasistenta

Sunati acum si intrebati de oferta noastra. 0722.570.488

Copyright (c) 2010 IT Asistenta. Hosted by Solutii business profesionale.
Oldies Music Blog
18-10-2017 12:06